شناسهٔ خبر: 174167 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

زاکانی برنامه‌های جدی برای هوشمندسازی تهران دارد

زاکانی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: شهردار تهران برنامه های اداره این شهر را برای نمایندگان تشریح و تاکید کرد به دنبال هوشمندسازی تهران است.

به گزارش «نماینده» روح الله نجابت در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اظهار کرد: طرح تشکیل تشکل‌های صنفی- تخصصی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و چند ماده از این طرح به تصویب رسید.

وی بیان کرد: در ادامه جلسه، تقاضای دو تن از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشور وزارت کشور با حضور معاون سیاسی وزیر کشور مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تصریح کرد: معاون سیاسی وزیر کشور توضیحات لازم را در این باره ارائه کرد، اما در نهایت اعضای کمیسیون با تقاضای تحقیق و تفحص از حوزه تقسیمات کشوری وزارت کشور موافقت کردند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز در ادامه جلسه حضور یافت و توضیحاتی درباره اداره شهر تهران مطرح و برنامه‌های شهرداری تهران در حوزه حمل و نقل و ترافیک را تشریح کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند و زاکانی بعد از استماع نظرات نمایندگان تأکید کرد که به دنبال ایجاد هماهنگی برای مدیریت شهر تهران است و افق روشنی را مقابل شهرداری تهران می‌بیند و هوشمندسازی تهران از اولویت‌هایی است که پیگیری خواهد شد.

نظر شما